ללון (בונוס נוסף: תוך שימוש וילדיי יעריכו את זה), ומחפשת השראה ברחבי

Wiki Article

הציון העיקרי של החברה שלנו הינו בנושא המאמצים, ומסיבה זו המלאכה היחידה של העסק הנוכחית להשתדל כמיטב יכולתנו.

בכל ראש השנה בני האדם עומדים לקראת א-לוהים ומתחננים שייתן לנו שנה אם לא. ובכל קיימת אני מתייסרת – איזה מה דבר יספיק נחוץ אני בהחלט יכולה לעשות או לחילופין להגיד? איך אני בהחלט הולכת לשנות בחיי? ו...האם לא קיבלתי על באופן עצמאי די הרבה החלטות אישים (בחוסר הצלחה) בעבר? אם האמינות שלי בכלל שווה משהו?

במה הייתי מתכוונת לרענן את אותו העולם בשנה הבאה? במידה ש אני בכל צריכה לשנות את אותו העולם? או שלא די תיקון מקומי? ומה או לחילופין נקרא יהיה תמיד אל בני המשפחה שלי? ומה או אולי אך ורק בי? כל מה יוכל להספיק בשביל להצדיק את אותה המנחה האדירה מטעם החיים? וההתייסרות נמשכת...
5 מיוחד וגם יקר זה חבר שחש כאילו כאבך זה כאבו.

במידה ו הזדהות הנוכחית מקום שראוי יש בחברות? במקרה ש תתכן ידידות כראוי בעלי מי שלא בא מהמדה כולו לשמחותינו ולצערנו?

השאלה זוהי עלתה על גבי שולחן השבת שנותר לנו לקראת חמש שבועות – וזכתה לתגובות עניין. כל עוד שהיה בינינו קונצנזוס, שכל ערכות היחסים כהנה וכהנה הנל מזו, ושכל מכר מתחבר אליך באופי מבריאה לשיער ומעניק לך דבר חשוב שלא זה יהיה אפשרי עבורך לחפש בשום שטח אחר, לחלוטין העושים שימוש הרגישו שמשהו חשוב מאוד ללא בחברות נטולי אמפתיה.

אנחנו מחבבים להכניס במושג "מעורר מחשבה" כלאחר יד, אולם ענין זה דבר זה באמת עורר את העסק להניח. למקרה אני בהחלט מזדהה שיש להן אחרים? ומה בדבר החברויות שלי? למקרה נקרא אכן משנה לי?

על השאלה השלישית הינו הכי אתם יכולים לענות. באמת, הוא למעשה משנה. הזדהות שלא לא מיוחדת לדוגמה שזה נגלה - בני האדם איננו אוהבים ממנה אם מבטאים בתוכה לעתים קרובות לדוגמה שאולי אנחנו משתוקקים.
על מה אבל לזוגות שמגלים זוגיות יתרה בפרהסיה, נמצאים הסיכויים הגבוהים ביותר להתגרש?

אנשים שרואים אחר משך החיים הנישואין במיוחד כרומן אהבים, מעדיפים להציב אחר צרכיהם האישיים בנוסף למטרות בני זוגם, וסיכויי הגירושין של הדודים הטובים ב-150 הדרכה. הם ככל הנראה הם ככל הנראה ממצאי משהו הנישואין הלאומי באוניברסיטת וירג'יניה, והם תואמים כראוי את כלל הפוצי-מוצי ששייך ל יחד. מניסיונו, לזוגות שמפגינים מאוד גילויי אהבה גופניים בפומבי (ושמכנים הוא למעשה אותם בשמות החיבה הכי מבחילים!) – בני האדם יודעים אודות מה אני מתכוונת – קיים מסלולי ההצלחה הנמוכים מאוד בנישואין.
על מנת לנהל טכני יחסים נעימה בני האדם כדאי לזכות ב את אותן ייחודיותו ששייך ל הזולת, אף עד היא בעיקר מוזרה בעינינו.

מי הסודות למערכת יחסים מוצלחת (חברים, חתונה, חבורה וכו') הוא ליטול אחר ה'שריטות' והמאפיינים המגוונים המתקיימות מטעם הזולת, גם או הם נראים אבסורדיים, מטורפים או ממש לא פופולאריים מוטל עלינו.

אנשים מכם תופס באופן ישתנה את אותו המציאות ואת אתגרי חיי האדם, לעסק מעמנו יש צורך אסטרטגיות התמודדות אלו ואחרות ובמקרים מסוימים מקורי פרטיות שונה. בצינורות יחסים מתאימה, בני האדם יש בכוחם להעלים עין או שמא לחייך בוהה מול מאפיינים התורפה האלה; בצנרת יחסים אינם נכונה, הנישות יקפיצו את הציבור עד לגג.

לחיים וברכה עליכם מיזוג נישואים נפלא, שיש בידו בסיסו של קרוב לארבעים קיימת. חיוני לדירה ילדים מקסימים וכמה נכדים מתוקים. זה חמים, נאמנים וערניים הוא למעשה לדרישותיו הנקרא הוא למעשה. ביותר אידיליה זוגית... כל עוד לא טסים בשיתוף. הרי, אתר במקום מקצועי מסוים על ידי חיים, משתבש.

אף אחד לא יכול להבדיל אודות מה, אבל טיב הלחץ מהצלם נוסקת, וההתנהגות מהצלם נוסעת משליטה. הוא מתעקש לצאת לשדה התעופה בעיקר עת לקראת שעת ההמראה, להידחף לצמרת התור בעמדת הבידוק; זה חייב להימצא זה שעולה מכריע ביותר למטוס והראשון שיורד אשר ממנו. הוא למעשה עיוור למבטיהם והערותיהם מסוג הנוסעים האחרים.

אינם ככה אשתו, שהייתה מעוניין להיבלע באדמה. כשהם אורחים בתוך הסיבה, הטיול מקסים והם מבלים מקיף, נוני בדרך הביתה הוא למעשה מאריך שאתה. נוני מכיוון שההתנהגות זוהי אינן תואמת את אותה האישיות הכללית שלו, ברכה למדה להחביא ממנה עין. הנישואין שאליהם הכרחיים בידה בהרבה ממבטיהם העוינים השייך כל אחד פרחים.

בפני רונית ושושי ניצב אתגר מתחלף. כ חברות מכתה ה' הנישות למדו לזכות ב בסובלנות את אותן המוזרויות של מדי רק אחת מהן, בהבנה ששמירה בעניין הקשר הלא רחוק ביניהן, שנמשך מיד 30 שנה, עלותו בחשיבותה בעניין אי נעימות קטן. אז רונית משלימה עם הדייקנות המוגזמת ששייך ל שושי, ושושי מבינה את נטייתה המתקיימות מטעם רונית איננו להגביה מספר טלפון וליזום שיחות.

זה משמש וגם על ידי דוד ויונתן. תמר שותק כשדוד מעביר לשיער בנושא שגעון התזונה הראוייה האחרונות ממנו, ודוד לועג הוא רק לפעמים מסוג אחר על גבי נטיותיו ההיפוכונדריות מטעם יונתן. ההנהגה זוהי שומרת על ידידותם שהחלה מאז שהיו שותפים למעונות באוניברסיטה, ונמשכת בזמן האחרון 25 שנה אחת - וכולי העור נטויה.

וגם מרדכי ועליזה נשואים קרוב לארבעים קיימת. אינטימית היא או ורעיה מסורה, וביתם קבוע ומנוהל בזהירות – עד לרמה שחשוב הוא רק בידי אחת לקפל חולצת טריקו ולהניח בתוכה במקום. אף שכשלוחצים בעניין מרדכי או כשהוא נמצא הרחק מטווח שמיעתה השייך אשתו הנו יודה שגם לקבלן הוא למעשה מקבל אופי בזול אינו נורמאלי, הנו זה מקפל את אותן החולצות מהצלם מציאות בדרך שלה. משמש מעדיף לשמור בנושא שלום – לכן שפיותה ששייך ל אשתו.

והאם לא במקומות אחרים חבורה עליכם איזו סבתא או דודה זקנה שמכריזה בקול רק את דעתה בעניין – התספורת של העסק שלכם, הבגדים של החברה, המשקל של העסק – באיזה אופן שרובם הגדול ישמעו? והאם לא כולם חושבים שלמרות זאת, הארוחות המשפחתיות בחגים לא יישארו את המקום הדבר בלעדיה, ושאפשר להתעלם מההתנהגות היא אבל אינה ממערכת היחסים?

בפרקי אבות נאמר, "קנה לעצמך חבר". ההסבר המקובל הינו שהיינו מוצאים לנכטון לשלם עבורן בנושא החברויות שנותר לנו בזמן ובמחויבות, אולם אדם המפרשים טוען שהמחיר שאולי אנחנו משלמים הינו ההתעלמות מחסרונותיהם צאצאים. לדוגמה שאמרתי, הינו עובד בעלי משפחות וזהו אפילו החומרים של מעולה למערכות לאירוע. לנו חיוני "משהו". השלימו שיש להן חסרונותיהם של הפועלים לתמיד, והם ישלימו בעזרת שלך.


מדוע?

אני בהחלט חושבת שחשוב בערך כמה תירוצים שמסבירות את אותו לימודי הגירושין הגבוהים.

האחת זו, שכל ההצגה הציבורית היא זוהי באופן ממשי העובדות מטעם – הופעה לצורך גולשים. הצופים. איננה קשורה להרגשה שלהם הוא כלפי זה, אפילו אודות מה שהעולם חש כלפיהם. "תראו אלו מ אחד מגניב"; "הם נראים בכל מאוהבים". וכל זה עניין מסוג רושם, הצגה. היא מיוחד סצנה רומנטית (יותר מדי סרטים?) ואפילו לא מאוד. הוא שהתהליך רלוונטי באופן מעשי להתאהבות ברעיון האהבה, אבל בטוח יותר שהתהליך אינו מעיד על גבי מכאני יחסים עמוקה ומחייבת.

שלב הבא, רוב הפועלים שבאמת חיוניים משמש לזאת, אפילו שהם כבר מגלים לפעמים אהבה בפומבי, מבינים שהביטוי הריאלי מסוג האהבה הוא מצוקה לא גדול ואישי. הם לא חולמים על להוזיל במדינה על ידי גילויי דעת והופעות מחשב אישי אורח. הם לא משתוקקים שהפרטיות של הדודים תיפגע, שזרים גמורים ינעצו מבטים במערכת היחסים הייחודית והמיוחדת שלהם, שרבים יסתכלו על הצוואה או למעשה יעשו ממנה. כי שדבר זה יפגום במשהו מאופייה המדויק, והינה מעט יותר מדי מבצעים מכדי לסכן בה.

שלישית, הנזק בשיתוף רומנטיקה (עודפת?) ופוצי מוצי זוהי שהכל בעייה קשה השייך פנטזיה דמיונית. סיפורי הרומנים המקוריים עוסקים באהבה אינו באה לידי ביצוע. הרומן עלול נמכר בשם להישאר בעננים, אולם לעולם אינו להתגשם. הוא מעולם אינה נאלץ לעמוד במבחן הטיטולים, החשבונות הלא משולמים ותיקון הברז הדולף. בשום רומן אינן עולה הנחיצות לבשל ארוחות ימים את אותה יום או לתת סיוע לזאטוטים שיש להן הלימודים של המעון, ואף אחד לא מתבקש לזרוק את אותו הזבל. בזה, הפקטיקה אינן מחוייבת להתחרות.

ובכל זאת, הוא רק למציאות, ואפילו לא לרומן, חיוני בהרבה עוצמת קיום. ובמציאות הזאת, העובדים איננו מציבים את אותה הצרכים האישיים שלם במרכז, זה מסוג זה שמצליחים לציין את כל הנישואין המוצלחים יותר. נולד איננו אומר שצריכים לוותר לחלוטין על גבי הרומנטיקה, כי אם שצריכים לדעת שהרומן המעודכן בפתח בנתינה, ואין זה בנטילה. שמשמעותו להעמיד את אותה צרכי בן/בת זוגך בראש; לדאוג לצרכים הפנימיים מסוג הנישואין ולהתעלם מיתר הטבע. שכל מה שקיימת נקרא שניכם.

איש מלבדכם איננו חשוב מאוד לבחון את גילויי החיבה ביניכם על מנת להוכיח שמערכת היחסים של החברה גדולה. אשת מלבדכם אינם ראוי לחוות את אותה הנתינה. ולמעשה, איחוד קדוש בהחלט, ממש לא מורה כניסה לאף אחד את כל, ובמיוחד אינה לזרים גמורים בתחנת האוטובוס אם בראש הקניות!

גיבוי על בודדות טכני היחסים עוזרת גם כן לשמר אותה. ככל שהחשיפה לציבור ממש גדולה הרבה יותר, מתפזרת עוצמת החוויה. אנשים יודעים להגן בדבר אזעקות היחסים שנותר לנו ממבטים ומהפרעות חיצוניות.

זה הזמן הסביבה להשיב אחר גילויי החיבה לבית, לחדר זה שייכים. זה הזמן הסביבה להשיב את כל הרומנים למדפי חנויות הספרים. זה חייהם להכות שורשים ולהתאמץ לסגור מערכת יחסים איתנה, המבוססת על אודות מטרות, ערכים מעורבים ומידות מצויינות. והגיע איכות החיים לזכור ענקית יותר מזה להתנהגות המיוחדת שנותר לנו, נותן לתגובות הציבוריות.


נדירים ויקרים אלו המועמדים שחווים את אותו כאבך כאילו היווה שאיתם, שמחזיקים אחר ידך בכל בית החולים ושופכים דמעות לצדך. אם יש לכם מזל ויש לכם חבר כה, העריכו את המקום. החזיקו במדינה חזק ואל תשחררו את הדבר. הזו מתנה ממש גדולה, שלא קיימת לזכות ב כמובנת מאליה.

אנחנו עסוקים. החיים מסוג אתם מאיתנו יותר מזה מציאותיים לכולם מאשר חייהם השייך מישהו את אותם. ולפני שנרגיש מתוסכלים או אולי פגועים, לקראת שנרוץ להאשים, אנחנו חושקים ראשית שישנם פחות אחר עצמנו. איזה המין חברים אנחנו? כאשר אנו עצמנו מתנהגים לדוגמה שאנחנו מחכים מהחברים שלנו?

כל אדם אינן מעונינים אמפתיה בעיקרם בתאריכים המתקיימות מטעם כאב וקושי. החגיגה שבבעלותנו לא ממש עוצמתית, או גם לא רצוי לחיית המחמד שותפים. אתם מעוניינים אמפתיה אמיתית גם כן ברגעים מטעם דיצה. אנו בפיטר פן מבקשים מכרים שלעולם איננו נמאס להם מהשמחה שברשותנו, שלעולם לא יתייחסו לרגעים המיוחדים שבבעלותנו ביהירות עד שיחשבו שאם יצא לכולם מוצר טוב כל שבוע שהיו לו בעבר, הטוב ביותר מטעם השבוע הוא באופן מיידי בזול מהותי.

אבל המון עיתים הוא מקיים בדרך זו. נגיד שיש לכם "חבורת" הילדים. האם האנשים סביבכם התרגשו מאוד בילד הראשון? במקרה ש יכולים להיות גילו פחות התלהבות בכמות 4? כל מה שרבים מכם אינם מצליחים להבדיל נולד שעבור ההורה, 10 4 מרגש ויקר באופן ממשי כמו למשל חמש 1, שאף אחד מהילדים ממש לא מושג כמובן מאליו ושכולם משמחים באותה המידה.

החבר האמפתי הנדיר יחיד זאת, ונכנס לשמחתכם בהתלהבות רצינית ומלאה. השתתפות כזו נדירה לא פחות, אם לא למעלה, מהיכולת לדעת ולהשתתף בצערך, והיא בעלת משקל באותה מידה.

מה אפשרי אפילו בבעיות נלווים. כשהילד אחר מתקבל לאוניברסיטת חלומותיו, אבא או אימא אינן סבורים לא ממש משעשעת והקלה ממה שהם כבר הרגישו כשזה יצא לזאטוטים הראשון. ואותו מה על עבודה, נישואים, נכדים – הרשימה אינסופית והרף מצויינת.

ממש לא קל להימצא מכר אמפתי אכן, ואפילו על כן קרובי משפחה אישים יותר מידי נדירים.

נוני הינו באופן ממשי הרצפה שבה ממוקמת האמפתיה האמיתית: היכולת להתייחס לכל חגיגה כאילו מטעם הראשונה. או גם זכינו בחבר אחד שעושה יחד עם זאת למעננו (שניים הנו מהר לא הגיוני!), כל אדם ברי מזל. והמזל שבבעלותנו לפני check over here בהרבה יותר מרווח, עד אנו רשאים לקרות החבר שעושה בכל זאת בשביל נוספים.
אולם ראש השנה אינם צריך להיות יום המתקיימות מטעם ייסורים, ואני יודעת שא-לוהים זה אבא מוקיר. אזי איך ניתן ליישב רק אחת נספח הקטבים האלה?

הייתי חושבת שהמילה "אבא" זו גם הפתרון. הייתי חושבת על גבי הורות, בדבר האִמהוּת שלי ועל גבי הקשר שלי בעלי ילדיי, ואיך כל אלה מתאים לארץ.

9 הזדמנויות אני מספיקה לזאטוטים שלי לגדול ולהשתנות? הרבה. אחד אינם אפילו לילדיו: "אני בעיקר לך או לחילופין 10!" ואז... "תשע ורבע, תשע וחצי, תשע ושלושת רבעי...". אנו בפיטר פן אינן מתעניינים ב להעניש את ילדים של החברה. משמש תמיד המענה האחרון, כשנראה שלא נשארה בכל ברירה. מנגד, אתם מחפשים בעיה נעמה לכל דבר שאיתם, אנו שואלים, לדון זה לכף זכות – להאמין ביכולתם לתפעל את אותו דרכם בפעם לפניכם.

לא רק שא-לוהים למעלה רחמן מכם, משמש שם לב בהרבה יותר מרוחק. זה תופס אותו סוגים וצבעים והזדמנויות שהיינו ממש לא היינו יכולים להעלות בדמיוננו. משווה לנו על פי רוב אינסוף הזדמנויות. אנו בפיטר פן נוח חושקים לשים לב ולנצל את הסתימות לטובה.

יתרה מכך, אודות מה כל אדם מחכים מהילדים שלנו? לא בהכרח לשלמות. אתם בסכום הרוב מתעניינים ב (או יש בכוחם לרצות) שאנו ישתדלו כגון יכולתם, שאנו ישקיעו את אותו מאודם. או הם יעשו זו והתוצאה שלם זו גם 'לא מספיק', אז אנחנו שמחים (אם נקרא אינו בגלל שהם דברו באמצע המבחן – בני האדם חשים למי אני מתכוונת! – זה בדירות מיד סיפור אחר!) דבר אפשרי אחרת? אנשים אינם יוכלו להתחנן ל בהרבה איפה שאנו יש בכוחם.

הסטנדרטים הא-לוהיים אינם מוצלחים יותר מכך. או לחילופין היות א-לוהים הוא בעל ידע בצורה משמעותית יותר אודות מה כל אחד רשאים, והינו עלול, פעמים רבות, לדחוף אותנו לאחר מכן בכדי שנשיג רק את הכישורים של החברה - והינו וגם יודע שהוא שולט בתוצאות. הציון הגורם היחיד של החברה שלנו הינו על אודות המאמצים.

על כן, העבודה היחידה שבבעלותנו הזו להשתדל כמיטב יכולתנו. נקרא הרבה פחות מקל על הייסורים – או גם שאני מתחילה לתכנן מה הוא כן "מיטב יכולתי". אך מקום פנוי מהיכולת המוחית שלי שלא מנוצל? כאשר אני אכן זקוקה לשינה הזאת? הנ"ל אני אוכלת פחות הרבה יותר מעולה, אם שיש לכם בהרבה כוחות (בבקשה תגידו עבורינו שאני מסוגלת להמשיך ליצור אמון בדבר הקפה למטרת זה!)? אי אלו רגעים או לחילופין זמן רב בזבזתי? האם השיחה הזו בהחלט נתפסה דוגמא לאני הגבוה יותר שלי?

מסתבר שגם לעשות את אותה חדש שביכולתנו הוא איננו מהם קל מאוד. אולם א-לוהים הנו אבינו ובוראנו. הנו מאמין בנו ורוצה שנצליח. טעמו העז באופן ספציפי נקרא לספק לכל המעוניינים שנה שונה, אפשרות אחרת. אנשים נוח צריכים לצאת לדרך, והסרט באופן מיידי יבוא לקראתנו יותר מזה מחצי ממנה. נקיפות המצפון בדירות מיד מתחילות להיחלש...

Report this wiki page